Bygger'n Rindal:

Best på service!

Bygger'n Rindal har fått diplom for 100% score i Bygger'n-kjedens egen service-test. Daglig leder Ingebrigt Løfald er godt fornøyd med det. Men det er jo ellers en kjent sak at Bygger'n er best på service, mener han.

Byggern Kent Ingebrigt og Jon.jpg
F.v. Kent Jonsson, Ingebrigt Løfald og Jon Børset har fått synlig bevis på at de er best på service.
 

Byggern'n-kjeden tester sine butikker på service to ganger i året. Hver butikk får to besøk av en ukjent kunde som stiller spørsmål og tester betjeningens kunnskap og serviceinnstilling. Bygger'n Rindal fikk 100% score på begge besøkene i den siste testen, og nå har de fått diplom for det.

Daglig leder Ingebrigt Løfald skryter av medarbeiderne sine, og sier at det er de som skal ha æren for prisen. Da Trollheimsporten var innom butikken fredag var det fire mann på jobb, men Jonas Nergård Tørset fikk det plutselig veldig travelt med noe på lageret da vi spurte om å få et bilde. Jonas er vikar i butikken fram til han skal i militæret. Og Ingebrigt Løfald synes det er på sin plass å skryte litt spesielt av den dyktige vikaren. Jonas har vært en ressurs for bedriften i flere år. Han var innom her på utplassering fra ungdomsskolen, og har senere vært ferievikar.

Ingebrigt Løfald er godt fornøyd med at butikken har fått en service-utmerkelse, men ikke overrasket. Det er jo en kjent sak at Bygger'n er best, mener han.


Bygger'n Rindal har selvsagt noen ekstra gode farsdagstilbud:

IMG_7303.jpg
25% på Snickers Workwear

IMG_7305.jpg
Diverse elektriske verktøy til far

 

Bygger'n Rindal er medlem av Trollheimsporten